کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی کابین شخصی آلپاری âš¡ | Alpari Panel
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

فارکس حرفه ای

بازدید : 12
جمعه 8 ارديبهشت 1402 زمان : 16:44

امکانات کابین شخصی آلپاری

بروکر معاملاتی آلپاری با 24 سال سابقه فعالیت در بازارهای معاملاتی، یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین بروکر های دنیا محسوب می‌شود.

معمولا بسیاری از معامله گران دنیای فارکس و باینری آپشن یکی از اولین بروکرهایی که برای انتخاب کردن بررسی می‌کنند،‌ آلپاری است. آلپاری به دلیل داشتن مجوزهای معتبر از رگولاتورهای بزرگ و همینطور گسترده بودن امکانات معاملاتی‌اش محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

در جدول زیر می توانید اطلاعات مربوط به این کارگزاری را به طور خلاصه در اختیار داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

💎 نام بروکر
آلپاری | Alpari
🌐 وبسایت اصلی وبسایت بروکر آلپاری
✅ لینک ثبت نام و افتتاح حساب افتتاح حساب در آلپاری
📞 پشتیبانی به زبان فارسی پشتیبانی تلگرام آلپاری
پشتیبانی واتساپ آلپاری

امروزه تقاضای بسیاری برای آموزش آلپاری و نحوه ورود به کابین شخصی آلپاری و همینطور ثبت نام آلپاری وجود دارد. در این مطلب ما سعی خواهیم داشت ابهامات شما را در مورد کابین آلپاری و نحوه استفاده از خدمات این بروکر معتبر برطرف کنیم.

ورود به کابین شخصی آلپاری Alpari

ورود به آلپاری و استفاده از امکانات این بروکر از چیزی که فکر می‌کنید ساده‌تر است و تنها نیاز است چند نکته را در ذهن داشته باشید و مواردی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم را دنبال کنید.

در ابتدا لازم است از طریق لینک زیر وارد وبسایت بروکر شوید:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

وبسایت بروکر آلپاری

پس از منتقل شدن به صفحه اصلی بروکر آلپاری برای ثبت نام، لازم است که اطلاعات اولیه خود را وارد کنید. این اطلاعات تنها شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات جزئی دیگر می‌شود. درج صحیح این اطلاعات بسیار اهمیت دارد و لازم است دقت داشته باشید.

پس از آن باید اطلاعات کشور و محل سکونت خود را وارد کنید. حالا لازم به تایید ایمیل یا شماره تلفن شما است. این تایید کردن به وسیله ارسال یک ایمیل یا یک پیامک به شماره تلفنی که وارد کرده‌اید،‌ انجام می‌شود. کافی است کد ارسالی را در کادر مربوط به آن وارد کنید و گزینه ادامه را انتخاب کنید.

پس از این کار به راحتی به کابین شخصی آلپاری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از امکانات وب سایت آلپاری استفاده کنید.

در صورتی که مشکلی با ثبت نام در آلپاری داشتید پیشنهاد می کنیم به صفحه بررسی بروکر آلپاری مراجعه کنید، تمامی مراحل ثبت نام آلپاری به صورت تصویری در این مقاله ارائه شده است.

حالا چند راه پیش روی شما است. شما می‌توانید به سراغ انتخاب حساب معاملاتی دمو (مجازی) بروید یا اینکه مراحل احراز هویت را دنبال کنید و به شارژ حساب خود بپردازید.

شماره کابین آلپاری چیست؟

یکی از سوالات پرتکرار در زمینه ورود به کابین شخصی آلپاری این است که شماره کابین شخصی آلپاری کجاست و چطور از آن استفاده کنیم. باید توجه داشته باشید که شماره کابین در هنگام ثبت نام به ایمیل شما ارسال می‌شود.

بنابراین با مراجعه به ایمیل خود می‌توانید شماره کابین آلپاری خود را پیدا کنید. سپس از کادر مربوطه این شماره کابین آلپاری را برای ورود به کابین وارد کنید. تنها کار دیگری که لازم است انجام دهید، وارد کردن رمز عبوری است که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید. با وارد کردن رمز عبور و انتخاب گزینه ادامه به راحتی وارد کابین بروکر آلپاری خواهید شد.

در کابین آلپاری شما می‌توانید انواع اطلاعات مختلفی که در هنگام ثبت نام و پس از آن وارد کرده‌اید را به طور کامل تکمیل کرده و ویرایش کنید. در این مرحله نیازی به تایید یا احراز هویت وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

نحوه ی کار با کابین شخصی بروکر آلپاری

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری ابدا سخت و پیچیده نیست و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید در همان کابین شخصی به شما داده می‌شود.

در واقع پس از ورود به کابین آلپاری،‌ روند معاملاتی که شما را به سمت سودآوری هدایت می‌کند، شروع می‌شود. کافی است انتخاب های درستی انجام دهید و در هنگام معامله از اطلاعات کافی و تکنیک های معاملاتی تست شده بهره مند باشید.

از طریق کابین شخصی بروکر آلپاری شما می‌توانید حساب های معاملاتی مختلف این بروکر که شامل حساب نانو، حساب استاندارد و حساب ECN آلپاری می‌شود را انتخاب کنید. هر کدام از حساب های بروکر آلپاری دارای مشخصات و نقاط قوت خود هستند.

بنابراین شما باید طبق اولویت های خود، نوع و سبک معاملاتی خود و همینطور میزان سرمایه‌ای که دارید، بهترین حساب را برای خود انتخاب کنید تا بعد از انجام معاملات، بهترین خروجی و سودآوری را داشته باشید و در زنجیره ضرر گرفتار نشوید.

از طرف دیگر بهتر است قبل از هر انتخابی، قوانین بروکر آلپاری را به طور کامل مطالعه کنید تا بعد از شروع فعالیت درگیر مشکلی نشود. بروکرهای مختلف معمولا قوانین متفاوتی دارند که در صورت عدم پیروی از آنها ممکن است حساب شما مسدود شده و سرمایه‌تان از بین برود.

احراز هویت بروکر آلپاری Alpari

به منظور احراز هویت در این کارگزاری ، شما باید مدارک مورد نیاز را در اختیار بروکر آلپاری قرار دهید تا آنها بتوانند تشخیص دهند که آیا خود شما حساب را در بروکر آلپاری افتتاح کرده‌اید و یا شخصی در حال سو استفاده از هویت شماست.

احراز هویت در بروکرهای معاملاتی قدمی بزرگ و ضروری است که شما را در مقابل کلاهبرداری ها و سو استفاده های احتمالی حفاظت می‌کند و برای مثال در صورت احراز هویت، احتمال اینکه فرد دیگری بتواند وارد حساب شما شده و بدون احراز هویت سرمایه و اطلاعات شما را سرقت کند بسیار کمتر خواهد بود.

البته احراز هویت قدم بزرگی در مقابل پولشویی نیز به شمار می‌آید که مقابله با آن می‌تواند به نفع همه مخصوصا معامله گرانی باشد که سرمایه کمی دارند.

مدارم لازم برای احراز هویت معمولا شامل مدرک اثبات محل سکونت و همینطور کارت شناسایی مانند کارت ملی، گواهینامه یا پاسپورت می‌شود. شما باید تصویر این مدارک را به صورت اسکن شده از طریق کابین آلپاری به این بروکر ارسال کنید.

بررسی مدارک موردنظر در بروکر آلپاری معمولا چند روز به طول می‌انجامد و پس از آن شما آماده هستید که به راحتی به فعالیت در بروکر آلپاری پرداخته و از تمام امکانات این بروکر برای سودآوری استفاده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

حساب نانو Nano در بروکر آلپاری

این نوع حساب برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه کمی وارد معاملات شوند و ریسک کمتری را متحمل شوند مناسب است.

با این حساب می‌توانید از بیشتر امکانات ارائه شده توسط بروکر آلپاری با کمترین ریسک بهره مند شوید.

جزئیات این حساب در جدول زیر آمده است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4
نحوه اجرای معاملات اجرای آنی Instant Execution
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 100 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:500
حداکثر معاملات باز همزمان 50
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 10 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب سنت دلار آمریکا، سنت یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 0 دلار

حساب استاندارد در بروکر آلپاری

این نوع حساب انعطاف پذیری بیشتری نسبت به حساب نانو دارد و بین معامله گران نیز محبوبیت زیادی دارد.

برای استفاده از حساب استاندارد (Standard) آلپاری بهتر است تجربه کافی معاملاتی و آمادگی کافی برای ریسک کردن را داشته باشید.

جزئیات این حساب به شکل زیر است:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4 و متاتریدر 5
نحوه اجرای معاملات اجرای آنی Instant Execution
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 50 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:1000
حداکثر معاملات باز همزمان 050
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 20 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 20 دلار در متاتریدر 4

100 دلار در متاتریدر 5

حساب معاملاتی ECN در بروکر آلپاری

اگر می‌خواهید اسپردهای بهتری برای معاملاتی خود دریافت کنید و دسترسی بهتر و سریعتری به نقدینگی بدون واسطه با فراهم کنندگان نقدینگی داشته باشید، حساب معاملاتی ECN مناسب شما است.

جزئیات این حساب به شکل زیر است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4 و متاتریدر 5
نحوه اجرای معاملات اجرای بازار Market Execution بدون تغییر قیمت پس از ثبت معامله
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 100 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:3000
حداکثر معاملات باز همزمان 10000
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز بدون محدودیت
سطح استاپ اوت Stop Out 60 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون در متاتریدر 4

کمیسیون 16 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار معامله

ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 300 دلار در متاتریدر 4

500 دلار در متاتریدر 5

حساب معاملاتی Pro ECN در بروکر آلپاری

اگر دارای سرمایه اولیه کافی هستید و به دنبال بهترین شرایط برای معامله هستید، بهترین گزینه شما حساب معاملاتی Pro ECN است که اسپردهای بسیار کم و تجربه معاملاتی پرسرعتی را برای شما فراهم می‌کند.

جزئیات این حساب ویژه به صورت زیر است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4
نحوه اجرای معاملات اجرای بازار Market Execution بدون تغییر قیمت پس از ثبت معامله
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 250 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:300
حداکثر معاملات باز همزمان بدون محدودیت
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز بدون محدودیت
سطح استاپ اوت Stop Out 100 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 25 هزار دلار

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

حساب پم PAMM بروکر آلپاری

سرمایه گذاری موفق در حساب های پم نه تنها به شما کمک می‌کند که ارزش سرمایه خود را حفظ کنید بلکه می توانید آن را افزایش دهید. اغلب دیده می‌شود که سودآوری مدیران حساب PAMM به 100 درصد در ماه یا حتی بیشتر می‌رسد.

سرمایه گذارانی که استراتژی بهینه‌ای برای همکاری با مدیران حساب پم پیدا کرده‌اند، حداقل 30 تا 50 درصد سود به طور سالانه در بازار فارکس کسب می‌کنند. این مقدار سودآوری برای مشتریان بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری بسیار رویایی به شمار می‌آید.

برای افتتاح حساب در این طرح و استفاده از مزایای آن می توانید به صفحه افتتاح حساب در آلپاری مراجعه نمایید.

می‌توان گفت تنها مشکل جدی حساب های پم این است که هیچ تضمینی برای سودآوری در سرمایه گذاری وجود ندارد. به همین دلیل انتخاب مدیر حساب مناسب اهمیت بالایی دارد.

وظیفه اصلی یک معامله گر یا سرمایه گذار در هنگام معامله در واقع قابلیت سودآوری نیست و به قابلیت ارزیابی ریسک ها و مدیریت آنها مربوط می‌شود.

زمانی که در حساب های پم آلپاری سرمایه گذاری می‌کنید یک نکته مهم این است که توجه ویژه‌ای به مدیران حسابی داشته باشید که از توقف ضرر استفاده می‌کنند. حتی در هنگام سرمایه گذاری در حساب های پم نیز اگر توقف ضرری بر روی معامله وجود نداشته باشد، امکان از دست رفتن تمام سرمایه تنها با یک معامله وجود دارد.

همینطور بهتر است کاملا استفاده از مارتینگل را کنار بگذارید. در واقع در هنگام استفاده از مارتینگل، به ازای ضرر کردن، به حجم معامله اضافه می‌شود تا پوششی محسوب شود برای ضرر قبلی اما به طور کلی این متد برای سرمایه‌گذاری بدون توقف ضرر، بسیار خطرناک است.

بهترین راه برای سودآوری در حساب های پم این است که از یک سازوکاری استفاده کنید که سرمایه شما بین چندین مدیر حساب پم تقسیم می‌شود.

با این استراتژی محافظه‌ کارانه حتی اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید و یکی از سرمایه گذاری‌ ها به شدت با ضرر مواجه شود، به طور کل سرمایه شما آسیب بسیاری نمی‌بیند و ریسک کلی شما کاهش یافته و درآمدزایی شما ثبات بیشتری خواهد داشت.

البته قابل درک است که در این روش، احتمال سودآوری 100 درصد در یک ماه کاهش پیدا می‌کند اما کاهش ریسک و عدم مواجهه با ریسک از دست دادن بخش بزرگی از سرمایه، ارزشش را دارد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

طرح کش بک بروکر آلپاری | Cashback

با طرح کش بک بروکر معتبر آلپاری، برای واریزهای حساب،‌ معامله کردن و دیگر عملیات های معاملاتی روزانه خود، بونوسی به صورت امتیازهای ALP دریافت خواهید کرد.

این امتیازهای ALP را می‌توانید برای تخفیف ها، بازپرداخت ها یا دریافت مبلغی معادل، استفاده کنید. میزان دریافت بونوس در این طرح کش بک در واقع به میزان موجودی مجموع شما در بین تمام حساب هایی که دارید، بستگی دارد.

داشتن سطح بالاتری در طرح کش بک آلپاری برای شما فرصت های معاملاتی و بونوس های بیشتری فراهم می‌کند. این سطح‌ ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • طلا: داشتن موجودی 1000 دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 15 درصد امتیاز بونوس بیشتر.
  • پلاتینیوم: داشتن موجودی 5000 دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 20 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.
  • الماس: داشتن موجودی 10 هزار دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 25 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.
  • VIP: داشتن موجودی 40 هزار دلار یا بیشتر در حساب های معاملاتی خود و دریافت 30 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.

اگر به سطح VIP دست پیدا کنید،‌ به مدیر شخصی حساب، بازپرداخت کمیسیون واریز به صورت 100 درصدی، 10 درصد تخفیف اسپرد و 10 درصد تخفیف در کمیسیون بروکر دست پیدا خواهید کرد.

همینطور قادر خواهید بود به میزان نامحدودی معامله ثبت کنید و به واریز پیشرفته تا 10 هزار دلار دسترسی داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول کابین شخصی آلپاری

آیا حساب های معاملاتی مختلف در بروکر آلپاری کابین شخصی متفاوتی دارند؟

خیر، در بروکر خوش نام آلپاری 💎 حساب های معاملاتی نانو 💵، استاندارد 💵 و ECN 💵 در اختیار کاربران قرار گرفته اند که همگی از یک کابین شخصی استفاده می کنند. با توجه به این موضوع تفاوتی نمی کند که از کدام حساب معاملاتی استفاده می کنید و آموزش های این مقاله برای همه مناسب است.

افتتاح حساب در آلپاری دروازه ای به خدمات کم نظیر این کارگزاری خوش نام است.

آیا پشتیبانی آلپاری در زمینه کاربری کابین شخصی نیز خدمات مناسبی ارائه می دهد؟

بله،‌ در صورت نیاز می توانید از طریق لینک های 📲 پشتیبانی تلگرام آلپاری و 📲 پشتیبانی واتساپ آلپاری با تیم پشتیبانی آلپاری ☎️ در تماس باشید و مشکلات خود را با این سرویس ۲۴ ساعته فارسی زبان 🇮🇷 در میان بگذارید.

آیا نقل و انتقالات مالی در کابین شخصی آلپاری از امنیت کافی برخوردار است؟

بله،‌ بی شک آلپاری 💎 یکی از ایمن ترین بروکر های حال حاضر در بازار های مالی است و می توانید با خیالی آسوده از امکانات واریز و برداشت آن در کابین شخصی استفاده نمایید.

این کارگزاری همچنین هر تراکنش مالی را تا سقف ۲۰ هزار دلار بیمه کرده است تا خیال کاربران را کاملا آسوده کرده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بررسی بروکر آلپاری مراجعه نمایید.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام : 00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram: https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat: https://www.aparat.com/pforex

کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتیوب Youtube : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

ایمیل: info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید

فارکس حرفه ای

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 592
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 6629
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 11927
  • کدهای اختصاصی