کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی صرافی ارز دیجیتال بای بیت ByBit
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

فارکس حرفه ای

بازدید : 14
چهارشنبه 24 اسفند 1401 زمان : 18:38

بررسی صرافی بای بیت ByBit

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب و امن یکی از چالش‌‌هایی است که معامله گران و مشتریان رمزارزها با آن روبه‌رو هستند. از بین گزینه‌های مطرح صرافی ارز دیجیتال، بای بیت ByBit جزو مواردی است که می‌تواند نظر شما را جلب کند. سایت رسمی صرافی بای بیت از سال 2018 و به مدت تقریبا 5 سال در حال خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

در همین مدت نسبتا کم صرافی بای بیت ByBit به یکی از پرطرفدارترین صرافی های ارز دیجیتال به صورت بین‌المللی تبدیل شده است و توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. بای بیت به ارائه امکانات معاملاتی عالی از جمله معامله با لوریج مشهور است.

از آنجایی که امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت بای بیت وجود دارد، بنابراین برای مشتریان ایرانی و به طور کلی معامله گرانی که از داخل ایران سعی دارند به مبادله رمزارزها بپردازند، بای بیت یکی از گزینه‌های جذاب محسوب می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.
|

با این حال هر صرافی ارز دیجیتالی دارای نکات مثبت و نکات منفی خود است و برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید، شما باید با تمام ویژگی‌های صرافی موردنظر آشنا شوید و بدانید که بای بیت می‌تواند کدام نیازهای معاملاتی شما را برطرف کنید.

صرافی ByBit بدون شک از جمله صرافی‌هایی است که ارزش آشنایی کامل را دارد. در این مطلب با هم به ویژگی‌های این صرافی، ثبت نام در صرافی بای بیت، نحوه استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف، امکانات صرافی و موارد دیگر می‌پردازیم تا در کمترین زمان ممکن نسبت به این صرافی آگاهی پیدا کنید.

✨سایت بای بیت ByBit Bybit.com
📱اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS
✔احراز هویت اختیاری
📊انواع معامله اسپات، فیوچرز، NFT
📈امکان کپی معامله بله
❗پشتیبانی از زبان فارسی خیر
🔥کارمزد معاملات بسیار کم
💥پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته

تاریخچه و معرفی صرافی بای بیت ByBit

صرافی بای بیت توسط یک بروکر فارکس باتجربه به نام Ben Zhou در سال 2018 تاسیس شده است. او در سال 2016 به دنیای کریپتو علاقه‌مند شد و با توجه به پتانسیل بسیار بالای این بازار، علاقه خود را دنبال کرد و یک صرافی مدرن برای مشتریان در سایت رسمی ByBit ایجاد کرد.

در 5 سال فعالیت این صرافی در دنیای کریپتوها، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بوده‌ایم که نشان از موفقیت و اعتبار صرافی بای بیت دارد. در زیر می‌توانید روند گسترش این صرافی را در سالهای اخیر مشاهده کنید:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

2018 | تاسیس و آغاز خدمات رمزارزها، ارائه قراردادهای همیشگی Perpetual بیت کوین

2019 | دستیابی به 10 درصد از حجم جهانی بیت کوین BTC، دستیابی به رتبه چهارم صرافی های ارز دیجیتال در دنیا، عضویت 8 هزار شرکت کننده در مسابقات بای بیت بین‌المللی

2020 | عبور حجم روزانه معامله به بیش از 4 میلیارد دلار، اعلام همکاری با باشگاه بورسیا دورتمند

2021 | شروع به کار پلتفرم معاملاتی اسپات بای بیت، دستیابی به حجم معاملاتی 35 میلیارد دلار

2022 | همکاری با Oracle Red Bull Racing، ارائه آپشن‌های ETH و SOL با مارجین USDC

دفتر مرکزی صرافی موفق بای بیت ByBit در دبی Dubai قرار دارد و این صرافی همچین دارای دفاتری در کشور هنگ کنگ است. این صرافی با نام رسمی Bybit Fintech Limited در جرایز ویرجین بریتانیا ثبت شده است و در حال فعالیت است.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

اعتبار صرافی بای بیت ByBit

طبق سایت بای بیت ByBit، این صرافی بر اساس سه پایه اصلی خدمات خود را ارائه می‌کند: قابل اعتماد بودن، ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و فراهم کردن فرصت‌های معاملاتی ویژه پس از ثبت نام در صرافی بای بیت. خدمات بای بیت در بیش از 160 کشور دنیا در دسترس است و این صرافی بیش از 16 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

در حال حاضر صرافی بای بیت با بیش از 10 میلیون کاربر از کشورهای سرتاسر دنیا، پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بیش از 270 نماد برای معامله اسپات و بیش از 200 قرارداد همیشگی و سه ماهه فیوچرز در بای بیت، توانسته به یکی از موفق‌ترین صرافی های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود.

علاوه بر موسس بای بیت که دارای بیش از 8 سال سابقه فعالیت در بازار فارکس است، دیگر اعضای این صرافی نیز بسیار باتجربه هستند و از شرکت‌های مطرحی مانند Tencent، Morgan Stanley و غیره به این صرافی ملحق شده‌اند. یکی از دلایل موفقیت این صرافی همین تیم قدرتمند آن است که امکان سودآوری در بای بیت به صورت مطمئن را برای مشتریان فراهم می‌کند.

یکی از روش‌های سنجش اعتبار صرافی‌ها بررسی لیست‌های پلتفرم‌های معتبر مانند سایت CoinMarketCap است. در این سایت، صرافی بای بیت در بین تمام صرافی‌های دنیا در حال حاضر در رتبه قابل‌توجه هشتم قرار گرفته است و این نشان‌دهنده محبوبیت و اعتبار صرافی بای بیت است.

امنیت صرافی بای بیت ByBit

با توجه به کلاهبرداری‌ها و رویدادهای هک سایت‌های بزرگ، بسیاری از مشتریان رمزارزها برای انتخاب یک صرافی مناسب در شک و شبهه به سر می‌برند. با این حال سایت رسمی صرافی ByBit تا به حال در معرض هک شدن قرار نگرفته‌ است و از این نظر دارای سابقه بسیار مثبتی است.

با وجود این، هیچ صرافی وجود ندارد که در برابر ریسک‌های کلاهبرداری و دزدی اطلاعات و سرمایه برای همیشه به صورت صد در صد مقاوم باشد. بنابراین شما باید به عنوان مشتریان صرافی بای بیت، همیشه با اقدامات امنیتی و احتیاطی را انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

پلتفرم بای بیت تا به حال هیچ قطعی را از زمان شروع به کار تجربه نکرده است و به لطف ظرفیت فوق‌العاده 135 هزار تراکنش در ثانیه، به طور مداوم به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است. توجه داشته باشید که تمام مبالغ در بای بیت به طور امنی در کیف پول سرد بای بیت نگه‌داری می‌شود.

در صورتی که احیانا در آینده این صرافی مورد حمله و هک قرار گیرد، طبق سایت این صرافی، خسارت کامل مشتریان از طرف این صرافی پرداخت خواهد شد. از این نظر می‌توان در مورد امنیت سرمایه در بای بیت اطمینان بالایی داشته باشید.

اما به طور کلی ما پیشنهاد می‌کنیم مبالغ خود را در صرافی‌های ارز دیجیتال ذخیره نکنید و پس از اینکه معامله و تبادل شما انجام شد، سرمایه خود را خارج کرده و در کیف پول امن خودتان ذخیره کنید تا احتمال از دست رفتن سرمایه خود را به حداقل برسانید.

خدمات بای بیت ByBit برای مشتریان ایرانی

اگر ساکن ایران هستید، اولین سوالی که در هنگام انتخاب یک صرافی خارجی باید بپرسید این است که آیا صرافی به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند یا خیر. ثبت نام در صرافی بای بیت برای همه به راحتی قابل انجام است.

از آنجایی که احراز هویت در بای بیت اجباری نیست و شما می‌توانید بدون اینکه نیاز به ارائه مدارک هویتی داشته باشید در آن فعالیت کنید، امکان دارد که با اقدامات مناسب از امکانات این صرافی بهره بگیرید.

اما باید توجه داشته باشید که در صورت مشکوک شدن بای بیت به شما، امکان بسته شدن حساب بای بیت شما وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما در هنگام استفاده از سایت این صرافی، از یک VPN مناسب با آی پی ثابت بهره بگیرید تا این صرافی تشخیص ندهد شما از داخل ایران در حال استفاده از خدمات آن هستید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

در حال حاضر بسیاری از مشتریان ایرانی از همین روش در حال استفاده از خدمات صرافی بای بیت هستند. با این حال با توجه به اینکه کشور ایران در لیست تحریم‌های صرافی‌های خارجی قرار گرفته است، همیشه این امکان وجود دارد که حساب شما بسته شود. بنابراین بهتر است پس از استفاده از این پلتفرم، مبالغ خود خارج کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

امکانات صرافی ارز دیجیتال بای بیت

بای بیت به بیش از 10 میلیون مشتری خود در سرتاسر دنیا دسترسی به معامله کریپتو در بازار اسپات، بازار ابزار مشتقه، آپشن‌ها و فیوچرز را ارائه می‌کند و همینطور امکان معامله NFT نیز در این صرافی وجود دارد. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از این امکانات بهره بگیرید.

بای بیت همینطور ابزار متنوعی برای تحلیل بازار رمزارزها در بای بیت ارائه می‌کند. یکی از این موارد بخش داده پیشرفته یا Advanced Data است که محبوبیت بسیاری مخصوصا در بین طرفداران بیت کوین دارد. در این بخش چارت‌ها و ابزار گرافیکی مناسبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است تا بتوانید استراتژی معاملاتی خود را به کار بگیرید.

از ابزار دیگر تحلیل تکنیکال بازار معاملاتی در بای بیت می‌توان به انواع میانگین متحرک‌ های قیمتی که قیمت میانگین نماد را در بازه‌های مختلف زمانی نشان می‌دهد، اشاره کرد. همینطور در بخش محدوده قیمتی ماهانه می‌توانید حداکثر و حداقل‌های نماد را مشاهده کنید.

از طرف دیگر ابزارهایی برای مشاهده و اندازه‌گیری نوسان در بازار بای بیت در دسترس است که به مشتریان اجازه می‌دهد نوسان در روزهای گذشته را با نوسان میانگین آن دوره مقایسه کنند و متوجه شوند که نماد در آن دوره چقدر تنوع در ارزش را تجربه کرده است.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

معامله اسپات در صرافی بای بیت

بازار اسپات در بای بیت یکی از بزرگترین بازارهای اسپات در این صنعت به شمار می‌آید و روزانه بیش از 3.4 میلیارد حجم معاملاتی در آن شکل می‌گیرد. این بازار بسیار نقدینه است و به شما اجازه می‌دهد که تا 371 جفت ارز کریپتو در بای بیت را خرید و فروش کنید.

صرافی بای بیت همینطور بیش از 60 توکن مختلف را در پلتفرم معاملاتی اسپات خود ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به سراغ پروژه‌های کمتر شناخته شده بروید و پس از ثبت نام در صرافی بای بیت گزینه‌های مناسبی برای خود پیدا کنید.

همینطور یک کیف پول اختصاصی بای بیت برای شما در دسترس است تا بتوانید سرمایه و دارایی های خود را به طور امن در آن ذخیره کنید. البته پیشنهاد می‌شود برای بلندمدت از کیف پول امن خودتان استفاده کنید.

معامله فیوچرز در صرافی بای بیت

بازار فیوچرز در بای بیت در واقع محبوب ترین روش معاملاتی است که این صرافی ارائه می‌کند و به صورت روزانه بیش از 10 میلیارد دلار حجم معاملاتی را می‌توان در آن مشاهده کرد. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت، به راحتی می‌توانید به معامله قراردادهای فیوچرز دسترسی پیدا کنید.

با ارائه این روش از جابه‌جایی فیوچرز همیشگی، اطمینان حاصل می‌شود که قراردادها منقضی نمی‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با این قراردادها با اهرم بای بیت تا 100 برابر به معامله بیت کوین بای بیت بپردازید و تاریخی نیز برای بسته شدن معامله نداشته باشید.

بای بیت سه نوع قرارد فیوچرز همیشگی یا Perpetual ارائه می‌کند که شما می‌توانید در کابین بای بیت به آنها دسترسی پیدا کیند:

  • فیوچرز همیشگی معکوس با بیش از 21 قرارداد در دسترس برای معامله
  • فیوچرز همیشگی USDT تتر با بیش از 186 جفت ارز در دسترس برای معامله
  • فیوچرز همیشگی BTC/USDC با بیش از 21 جفت ارز در دسترس برای معامله

این نوع معامله فیوچرز همیشگی بسیار جذاب است. در واقع شما می‌توانید به معامله خرید و فروش بیت کوین در بای بیت با اهرمی تا 100 برابر وارد شوید و تنها وقتی که می‌خواهید معامله را ببندید. استفاده از این روش بسیار آسان و سریع است.

معامله آپشن‌ها در صرافی بای بیت

بازار آپشن ها در بای بیت یکی از جدیدترین خدماتی است که این صرافی برای کاربران خود در دسترس قرار داده است و عمدتا به دلیل تقاضای مشتریان این صرافی برای آپشن های کریپتو ByBit به این پلتفرم اضافه شده است.

با اینکه این نوع نماد در حال حاضر در روزهای ابتدایی خود به سر می‌برد، صرافی بای بیت سعی کرده است با همکاری با متخصصان این صنعت، نقدینه ترین آپشن‌های ممکن را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

با ورود به سایت رسمی بای بیت می‌توانید به لیستی از آپشن‌های Call برابر محبوب ترین نمادهای کریپتو دسترسی پیدا کنید و از طریق معامله آنها به سودآوری مناسبی دست پیدا کنید. البته ریسک معامله آپشن‌ها را نیز در نظر بگیرید و بدون استراتژی مناسب از آنها استفاده نکنید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

معامله NFT در صرافی ByBit

صرافی بای بیت همینطور یک بازار NFT بای بیت را در سال 2022 به پلتفرم خود اضافه کرده است. این قابلیت جدید در همین مدت زمان بسیار کم توانسته بیش از 1 میلیون کاربر ثبت نام شده را به خود جذب کند و بای بیت را در این زمینه در لیست 5 بازار NFT برتر بر اساس کاربران فعال ماهانه قرار دهد.

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کیف پول Web 3 بای بیت به بازار NFT ها دسترسی پیدا کنید و کلکسیون NFT های خود را با ذخیره کنید. این کیف پول به سادگی قابل دسترسی است و تنها می‌توانید با یک کلیک در پلتفرم معامله بای بیت آن را ایجاد کنید.

این کیف پول یک چارچوب امن مناسبی را ایجاد می‌کند که دارایی های خود را نگه‌داری کنید و همینطور از قابلیت جابه‌جایی سریع نیز بهره‌مند است.

خرید و فروش بیت کوین در بای بیت ByBit

بای بیت دارای نوعی پیشرفته از ثبت دستور معاملاتی است که از نظر قابلیت های معامله با لوریج بهترین گزینه محسوب می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که نه تنها نحوه ورود به معامله خود را شخصی‌سازی کنید بلکه همینطور ریسک معامله بای بیت را مدیریت کنید.

در زمان ثبت معامله شما می‌توانید فرم مربوط به معامله را مشاهده کنید. در بخش بالای فرم شما می‌توانید نوع دستور معاملاتی را از بین موارد مختلف انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید اهرم بای بیت، قیمت و میزان معامله را ثبت کنید.

به طور کلی سه نوع دستور معاملاتی وجود دارد. دستور بازار که در واقع ثبت معامله با قیمت فعلی نماد در بازار است. اگر معامله خرید باشد، آن را با قیمت Ask ثبت می‌کند و اگر معامله فروش باشد، معامله با قیمت Bid ثبت می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

دستور حد بسیار محبوب است و پیشنهاد می‌شود در هنگام معامله در بای بیت از آن استفاده کنید. در این حالت معامله گر انتخاب می‌کند که معامله در قیمتی کمی متفاوت یا دقیقا قیمت بازار انجام شود. در واقع در این حالت دستور باز است و منتظر این است که توسط یک خریدار یا فروشنده که موافق قیمت است، پر شود.

دستور شرطی نیز یک نوع پیشرفته و محبوب دیگر است که با ثبت نام در صرافی بای بیت به آن دسترسی خواهید داشت و با رسیدن قیمت به یک سطح خاص، دستور به عنوان دستور بازار یا حد اجرا می‌شود. زمانی که معامله ثبت می‌شود، شما قیمت شرط را در کنار جهت، میزان معامله و اهرم انتخاب می‌کنید.

در کنار این موارد دستورهای معاملاتی بای بیت پیشرفته نیز از جمله معامله فعال تا زمان لغو شدن (Good Till Cancelled) یا به طور مختصر GTC، اجرای آنی یا لغو (Immediate or Cancel) یا به طور مختصر IOC و پر شدن کامل یا لغو معامله که با نام Fill or Kill یا FOK شناخته می‌شود.

کپی معاملات در بای بیت ByBit

کپی معاملات باعث می‌شود معامله کریپتوها برای معامله گران بسیار آسان‌تر شود مخصوصا برای معامله گران تازه‌کاری که به تازگی در به ثبت نام در صرافی بای بیت پرداخته‌اند و تجربه معاملاتی قابل توجهی ندارند.

این قابلیت به معامله گران اجازه می‌دهد که یک معامله گر متخصص که در صرافی بای بیت ثبت نام کرده است را انتخاب کرده و معاملات آنها را به صورت اتوماتیک دنبال کنند و به کپی بپردازند.

با کمک کپی تریدینگ در بای بیت، معامله گرانی که کپی انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلی سودآوری می‌کنند یا اینکه ضرر متحمل می‌شوند. به عنوان یک کپی تریدر در بای بیت شما همینطور باید 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گری که از آن کپی می‌کنید، به اشتراک بگذارید.

کپی معامله در بای بیت یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای معامله گران جدید است تا بدون اینکه تمام اطلاعات را در مورد نحوه معامله رمزارزها در بای بیت بدانند، به سودآوری بپردازند. بای بیت به طور کلی یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که امکان کپی معاملات را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت ByBit

ثبت نام در صرافی بای بیت بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و نیازی به طی کردن مراحل پیچیده ندارد. از آنجایی که احراز هویت در بای بیت اجباری نیست شما می‌توانید تنها با ثبت نام کردن در این صرافی و استفاده از یک VPN با آی پی ثابت، از خدمات آن استفاده کنید.

برای ثبت نام در این صرافی مراحل زیر را به همراه تصاویر دنبال کنید:

1 – در صفحه اول سایت بای بیت در منوی بالای صفحه در سمت راست گزینه ثبت نام یا Sign Up را انتخاب کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

2 – حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید اطلاعات اولیه حساب بای بیت را در آن وارد کنید. ایمیل یا شماره تلفن خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و یک رمز عبور مناسب برای حساب خود انتخاب کنید.

اگر دارای کد معرفی هستید می‌توانید در کادر مشخص شده، آن را وارد کنید. امکان ثبت نام با استفاده از حساب های اپل و گوگل شما نیز وجود دارد. در نهایت روی گزینه ایجاد حساب یا Create Account کلیک کنید تا این مرحله به پایان برسد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

3 – در این مرحله با حل کردن یک پازل ساده باید ثابت کنید که یک ربات نیستید. به راحتی دکمه مشخص شده را به سمت راست هدایت کنید تا تکه پازل در مکان مناسب قرار گیرد.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

4 – حالا اگر ایمیل خود را در مرحله 2 وارد کرده باشید، یک ایمیل برای شما ارسال شده است که حاوی یک کد تایید حساب برای شما است. آن را در کادر مشخص شده وارد کنید تا حساب شما تایید شود. اگر در مرحله 2 شماره تلفن وارد کرده باشید، کد مربوطه برای شما پیامک می‌شود.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

5 – حالا حساب شما ایجاد شده است و به صفحه کابین صرافی بای بیت منتقل می‌شوید و امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های این صرافی را خواهید داشت. برای شروع باید به واریز به حساب بای بیت بپردازید.

برای این کار در منوی بالای صفحه سمت راست روی گزینه نمادها یا Assets کلیک کنید و نوار باز شده گزینه واریز یا Deposit را انتخاب کنید تا به صفحه واریز رمزارز به بای بیت منتقل شوید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

نحوه احراز هویت در صرافی بای بیت

همانطور که گفتیم احراز هویت در صرافی بای بیت اجباری نیست و تنها با ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که احراز هویت با مدارک ایرانی به هیچ وجه قابل انجام نیست و اگر ساکن ایران هستید بهتر است به احراز هویت نپردازید.

با این حال اگر دارای مدارک کشور مورد تایید صرافی بای بیت هستید می‌توانید به احراز هویت بای بیت بپردازید و از امکانات بیشتر این صرافی بهره‌مند شوید. با احراز هویت محدودیت برداشت بای بیت تا 2 بیت کوین در روز از بین می‌رود.

بای بیت دارای دو سطح از احراز هویت است که در زیر به آنها می‌پردازیم:

سطح 1 – در این سطح با ارائه مدارک هویتی خود می‌توانید از افزایش محدودیت برداشت تا 50 بیت کوین در روز برخوردار شوید. مدارک موردنیاز برای این سطح از احراز هویت کارت شناسایی یا پاسپورت به همراه تصویر چهره خودتان است.

سطح 2 – در این سطح شما می‌توانید محدودیت برداشت از حساب بای بیت را به 100 بیت کوین یا معامل آن در روز برسانید. مدارک بیشتری که برای این سطح نیاز دارید شامل فیش بانکی، قبض مصرفی و هر تاییدیه سکونتی که توسط دولت منتشر شده است، می‌شود.

کارمزد در معاملات بای بیت ByBit

کارمزدهای بسیار پایین و به‌صرفه بای بیت یکی از دلایلی است که این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل کرده است. بای بیت دارای هزینه برداشت بسیار پایین 0.0005 بیت کوین است که در مقایسه با میانگین دیگر صرافی‌ ها که تقریبا 0.0008 است، بسیار مناسب است.

نکته جالب در مورد هزینه معامله در بای بیت این است که اگر از یک دستور حد استفاده کنید، شما به جای پرداخت یک هزینه در واقع یک ریبیت بای بیت دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر، برای ثبت دستورهای حد از طرف بای بیت به شما مبلغی پرداخت می‌شود.

به طور کلی هزینه تیکر Taker در دستور بازار یا Market Order بای بیت 0.075 درصد، هزینه میکر در دستور حد -0.025 درصد و هزینه برداشت 0.0005 بیت کوین است. برای معاملات اسپات در بای بیت نیز هزینه تیکر 0.1 درصد است و در میکر هزینه‌ای وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

اپلیکیشن موبایل صرافی بای بیت

معامله گرانی که معمولا در حال سفر و جابه‌جایی هستند مطمئنا نیاز دارند که در هر زمانی به معاملات خود در بای بیت دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که این صرافی یک اپلیکیشن موبایل که روی اندروید و iOS منتشر شده است را در دسترس قرار داده است.

اپلیکیشن موبایل بای بیت همان عملکرد نسخه دسکتاپ را ارائه می‌کند و در ارائه چارت های پیشرفته و مدیریت دستورهای معاملاتی در آن کمبودی مشاهده نمی‌شود. معامله گران همینطور می‌توانند سطوحی قیمتی را تنظیم کنند تا به صورت نوتیفیکشن به دستگاه موبایل خود ارسال شود.

به عنوان یک معامله گر کریپتو در بای بیت شما به انواع دستورهای معامله پیشرفته در این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. در حالی که اپلیکیشن بسیاری از صرافی های دیگر معمولا امکانات پیشرفته را در نسخه موبایل ارائه نمی‌کنند.

با اینکه به طور کلی بررسی چارت های بای بیت و نظارت بر چندین بازار به طور همزمان در نسخه دسکتاپ راحت تر است اما برای افرادی که امکان نشستن در مقابل کامپیوتر برای ساعت ها را ندارند، اپلیکیشن اندروید بای بیت و اپلیکیشن iOS بای بیت بهترین گزینه است. برای دانلود این اپلیکیشن ها از لینک های زیر استفاده کنید:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن اندروید صرافی بای بیت ByBit

اپلیکیشن iOS صرافی بای بیت ByBit

پشتیبانی مشتریان صرافی بای بیت

یکی از نقاط قوت صرافی بای بیت پشتیبانی مشتریان 24 ساعته و در هر روز هفته آن است. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت، شما می‌توانید به پشتیبانی قوی این صرافی دسترسی پیدا کنید. متاسفانه تیم پشتیبانی این صرافی به زبان فارسی خدمات ارائه نمی‌کند.

سرعت پاسخگویی بالای بخش پشتیبانی مشتریان بای بیت پس از ثبت نام در صرافی بای بیت و همینطور قابلیت ارتباط از روش های مختلف باعث شده است سوالات و مشکلات شما به سرعت و به بهترین شکل برطرف شود.

برای ارتباط با تیم پشتیبانی مشتریان بای بیت به راحتی می‌توانید در صفحه سایت در سمت راست پایین بر روی گزینه Chat کلیک کنید و ارتباط با این صرافی را آغاز کنید. همینطور امکان برقراری ارتباط از طریق ایمیل و فرم تماس نیز وجود دارد.

نکات مثبت و منفی بای بیت ByBit

بای بیت از جمله صرافی های معتبری است که دارای کمترین معایب بوده و برای مشتریان خود امکانات بسیار جذابی فراهم کرده است و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به معامله رمزارزها علاقه‌مند هستند. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از امکانات وسیع این صرافی بهره‌مند شوید.

مزایای صرافی بای بیت ByBit

  • کارمزدهای معاملات کم
  • عدم اجباری بودن احراز هویت
  • اپلیکیشن موبایل کاربردی و مدرن
  • انواع مختلف معاملات از جمله اسپات و فیوچرز
  • امکان کپی معاملات
  • برگزاری مسابقات جذاب
  • پشتیبانی مشتریان قوی و 24 ساعته در 7 روز هفته
  • امنیت و سرعت بالای معاملات

معایب صرافی بیت ByBit

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

سوالات متداول بررسی صرافی بای بیت

آیا صرافی معامله در صرافی بای بیت امن است؟

پلتفرم بای بیت تا به حال هیچ قطعی را از زمان شروع به کار تجربه نکرده است و به لطف ظرفیت فوق‌العاده 135 هزار تراکنش در ثانیه، به طور مداوم به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است. توجه داشته باشید که پس از ثبت نام در صرافی بای بیت تمام مبالغ در بای بیت به طور امنی در کیف پول سرد بای بیت نگه‌داری می‌شود.

کارمزد معامله بای بیت چگونه است؟

کارمزدهای بسیار پایین و به‌صرفه بای بیت یکی از دلایلی است که این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل کرده است. بای بیت دارای هزینه برداشت بسیار پایین 0.0005 بیت کوین است که در مقایسه با میانگین دیگر صرافی‌ ها که تقریبا 0.0008 است، بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

آیا صرافی بای بیت معتبر است؟

در حال حاضر صرافی بای بیت با بیش از 10 میلیون کاربر از کشورهای سرتاسر دنیا، پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بیش از 270 نماد برای معامله اسپات و بیش از 200 قرارداد همیشگی و سه ماهه فیوچرز در بای بیت، توانسته به یکی از موفق‌ترین صرافی های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود.

آیا بای بیت دارای اپلیکیشن موبایل است؟

این صرافی یک اپلیکیشن موبایل که روی اندروید و iOS منتشر شده است را در دسترس مشتریان قرار داده است. اپلیکیشن موبایل بای بیت همان عملکرد نسخه دسکتاپ بای بیت را ارائه می‌کند و در ارائه چارت های پیشرفته و مدیریت دستورهای معاملاتی در آن کمبودی مشاهده نمی‌شود.

کپی تریدینگ در بای بیت چگونه انجام می‌شود؟

با کمک کپی تریدینگ در بای بیت، معامله گرانی که کپی انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلی سودآوری می‌کنند یا اینکه ضرر متحمل می‌شوند. به عنوان یک کپی تریدر در بای بیت شما همینطور باید 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گری که از آن کپی می‌کنید، به اشتراک بگذارید.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام : 00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram: https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat: https://www.aparat.com/pforex

کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتیوب Youtube : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

ایمیل: info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید

فارکس حرفه ای

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 592
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 747
  • بازدید سال : 6587
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 11885
  • کدهای اختصاصی