کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

فارکس حرفه ای

بازدید : 12
شنبه 12 آذر 1401 زمان : 10:29

به منظور سودآوری در بروکر معتبر الیمپ ترید، نیاز به انتخاب و ساخت حساب وجود دارد. همینطور باید همه اطلاعات و ترفندهای مهم افتتاح حساب الیمپ ترید و همینطور نحوه استفاده از حساب OlympTrade را بدانید تا بتوانید بدون مشکل به سودآوری معاملاتی بپردازید.

قبل از افتتاح حساب در الیمپ ترید شما باید بدانید که با چه شرایطی معامله خواهید کرد و چگونه به حساب خود دسترسی داشته باشید و از نحوه کار با سایت الیمپ ترید مطلع شوید.

در این مطلب در مورد حساب های بروکر الیمپ ترید به شما توضیح می‌دهیم. با مطالعه این مطلب نیازهای شما برای انتخاب و شروع روند معاملاتی خود در الیمپ ترید، برطرف خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

حساب دمو الیمپ ترید Olymp Trade

حساب دمو در الیمپ ترید در واقع یک قابلیت برای تمرین کردن برای معامله گران و سرمایه گذاران است. در هنگام استفاده از یک حساب دمو، شما دقیقا به همان شکلی که در حساب زنده انجام می‌شود، به معامله می‌پردازید.

شما می‌توانید از حساب تمرینی الیمپ ترید بدون نیاز واریز استفاده کنید. تنها کافی است به ثبت نام بپردازید و به معامله بدون ریسک در حساب دمو بپردازید.

در حساب دمو معاملات با مبالغ مجازی انجام می‌شود که شما به صورت رایگان در الیمپ ترید دریافت می‌کنید و پس از اتمام به راحتی می‌توانید به صورت رایگان به شارژ حساب دمو الیمپ ترید بپردازید و به استفاده خود ادامه دهید.

حساب آزمایشی الیمپ ترید یا همان حساب دمو هم در نسخه دسکتاپ کامپیوتر و هم نسخه موبایل در دسترس سرمایه گذاران و معامله گران است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

حساب واقعی الیمپ ترید | حساب زنده OlympTrade

حساب واقعی در واقع حساب هایی هستند که برای معامله با پول واقعی یا ذخیره کردن یک ارز خاص از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید در الیمپ ترید از چندین حساب معاملاتی با ارزهای متفاوت استفاده کنید.

در هنگام ثبت نام الیمپ ترید و ورود به صفحه کارگزاری الیمپ ترید، شما یک ID معامله گر از الیمپ ترید دریافت می‌کنید. این شماره شناسایی منحصربفرد شما در الیمپ ترید است که باید به یاد داشته باشید. این شماره را می‌توایند در بخش پروفایل یا کابین الیمپ ترید پیدا کنید.

پس از افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید، شما به طور اتوماتیک حساب هایی با چندین نوع ارز معاملاتی محبوب به دست می‌آورید. شما همینطور می‌توانید به انتخاب خود حساب های معاملاتی بیشتری را ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید ارز یک حساب الیمپ ترید را عوض کنید. در عوض دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: اول اینکه یک حساب جدید با ارزی که می‌خواهید بسیاری و حساب قبلی را آرشیو کنید یا در واقع به حذف حساب الیمپ ترید بپردازید. راه دوم این است که یک حساب چندارزی دیگر بسازید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر تنها یک حساب معاملاتی داشته باشید، نمی‌توانید قبل از اضافه کردن یک حساب جدید آن را آرشیو یا حذف کنید. شما باید در هر زمانی حداقل یک کار با حساب Olymp Trade فعال داشته باشید.

اگر یک حساب آرشیو شده شارژ شود و مبالغ جدیدی به آن واریز شود،‌ حساب به طور اتوماتیک فعال می‌شود. این ممکن است زمانی که به یک حساب پول ارسال کنید و قبل از منظور شدن مبلغ آن را آرشیو کنید.

آموزش واریز و برداشت از حساب الیمپ ترید

برای شارژ یا واریز به حساب الیمپ ترید Olymp Trade شما باید ابتدا حسابی که می‌خواهید آن را شارژ کنید را در الیمپ ترید انتخاب کنید.

در ادامه بر روی گزینه Payments کلیک کنید و سپس گزینه Deposits را انتخاب کنید. حالا نیاز است که مقدار واریزی را وارد کنید. حالا یکی از روش های شارژ حساب الیمپ ترید را اتنخاب کرده و در نهایت فرایند پرداخت را در آن پلتفرم مربوطه تکمیل کنید.

برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز باید در ابتدا یک حساب برای برداشت از الیمپ ترید انتخاب کنید. سپس روی گزینه Payments و در نهایت Withdraw کلیک کنید. حالا باید مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد نمایید.

فرایند درخواست برداشت در الیمپ ترید را تکمیل کنید و منتظر بمانید که برداشت توسط الیمپ ترید تایید شده و انجام شود. توجه داشته باشید که شما تنها می‌توانید مبالغ را از همان راهی که به الیمپ ترید واریز کرده‌اید، برداشت کنید.



انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

حساب کریپتوکارنسی الیمپ ترید | رمزارز الیمپ ترید

کریپتوکارنسی ها یا رمزارزها در واقع یک دارایی ارائه شده توسط شبکه بلاکچین غیرمتمرکز هستند که سریع، خصوصی، امن و کم هزینه هستند.

برخلاف پول فیات، رمزارزها توسط هیچ نهادی مانند دولت تحت نظارت و کنترل نیستند و ارزش رمزارزها به بلاکچین خود، کاربردهای آن، مقبولیت عمومی و موارد دیگر مرتبط است. از این رو می‌توان از این روش به عنوان یک روش انتقال پول به الیمپ ترید استفاده کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

از آنجایی که رمزارزها در سالهای اخیر بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند، بروکر الیمپ ترید نیز حساب هایی مبتنی بر رمزارزها ارائه کرده است. حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید.

رمزارز USDT در واقع یک Stablecoin محسوب می‌شود یعنی ارزش آن به یک ارز فیات به نام دلار آمریکا بستگی دارد. برخلاف دیگر رمزارزها مانند بیت کوین، USDT نوسان بسیار کمتری دارد. از این این باعث افزایش امنیت الیمپ ترید و روند معاملاتی آن می‌شود.

شما می‌توانید بر اساس پروتوکل های زیر به واریز و برداشت رمزارز USDT از الیمپ ترید اقدام کنید:

  • TRC20 (USDT ارائه شده در TRON)
  • ERC20 (USDT ارائه شده در Ethereum)
  • Binance (USDT ارائه شده در Binance)
  • Omni (USDT ارائه شده از طریق لایه Omni بلاکچین بیت کوین)

نحوه واریز رمزارزها در الیمپ ترید

برای شارژ و برداشت USDT باید یک حساب در یک پلتفرم معتبر که از USDT در TRC20، ERC20، Binance یا Omni پشتیبانی می‌کند، باز کنید.

برای آموزش شارژ حساب الیمپ ترید محبوب ترین این پلتفرم ها شامل این موارد می‌شوند: Binance، Kraken، BitFinex، Coinmama، WazirX.

روند شارژ و برداشت الیمپ ترید معمولا به این شکل است:

در ابتدا باید ایمیل خود را فراهم کنید، یک رمز عبور ارائه کنید و روند تایید حساب را با دستورالعمل های ارائه شده تکمیل کنید.

در ادامه باید اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ پلتفرم موردنظر را دانلود کرده و وارد حسابی که ساخته‌اید شوید. حالا با استفاده اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ، USDT را در لیست کیف پول های در دسترس پیدا کنید. وارد کیف پول USDT شوید و شبکه را انتخاب کنید (برای مثال Tron).

حالا بر روی گزینه واریز یا Deposit کلیک کنید تا آدرس کیف پول USDT خود را ببینید. شما به این آدرس نیاز دارید تا پول را به کیف پول خود بفرستید. در ادامه با استفاده از یک روش پرداخت مانند انتقال بانکی، کارت اعتباری یا دیگر روش‌ ها مبلغ را واریز کنید.

حالا کافی است در الیمپ ترید سایت یا الیمپ ترید اندروید به بخش Payments، Deposit و سپس Payment Method بروید و گزینه USDT را از لیست انتخاب کنید. مبلغ مورد نظر را وارد کنید و گزینه تایید را بزنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.

حالا به کیف پول USDT خود بروید تا مبلغ مشخص شده را به آدرس واریزی که الیمپ ترید ارائه داده است ارسال کنید. همینطور می‌توانید با اسکن کد QR این کار را انجام دهید. بر اساس روش انتقالی که استفاده می‌کنید، هزینه تراکنش متفاوت خواهد بود.

حداقل واریز الیمپ ترید برای این نوع حساب 5 USDT است و حداکثر واریز 1 میلیون USDT است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

برداشت رمزارزها در بروکر الیمپ ترید

برای برداشت رمزارز USDT باید به الیمپ ترید ورود کنید و در حساب USDT بروکر الیمپ ترید باید به بخش Payments و سپس Withdraw بروید. پس از مشخص کردن مقداری می‌خواهید برداشت کنید،‌ آدرس دریافت که از کیف پول USDT خود دریافت می‌کنید را وارد کنید.

توجه داشته باشید برداشت ها با همان سیستمی که برای واریز مبالغ استفاده کرده‌اید، انجام می‌شود.

مبلغی که بروکر الیمپ ترید آنلاین به عنوان هزینه برداشت از شما دریافت می‌کند، بستگی به پروتوکل رمزارزی است که استفاده می‌کنید:

💰روش برداشت USDT کمیسیون برداشت الیمپ ترید
✨TRC20 1 USDT
⚡ERC20 25 USDT
💵Binance 1 USDT + 1 %
💥Omni 10 USDT

مدت زمان پردازش درخواست های برداشت USDT به وضعیت بلاکچین در آن موقع بستگی دارد. در حال عادی واریزها و همینطور برداشت ها تا 15 دقیقه به طول می‌انجامد. اگر درخواست شما تا 24 ساعت انجام نگرفت، از پشتیبانی الیمپ ترید اقدام به پیگیری کنید.

توجه داشته باشید حداقل برداشت برای این نوع حساب 5 USDT است و حداکثر برداشت 1 میلیون USDT است.

معامله با چند حساب در بروکر الیمپ ترید

حساب های چند منظوره یا Multi Account در واقع یک قابلیت بروکر الیمپ ترید ایرانی است که به معامله گران اجازه می‌دهد تا 5 حساب زنده متصل به هم در الیمپ ترید داشته باشند.

در هنگام ساخت حساب از طریق الیمپ ترید با گوشی یا الیمپ ترید برای ویندوز خود شما این امکان را دارید که از بین ارزهایی مانند دلار آمریکا، یورو اروپا و دیگر ارزها انتخاب کنید.

در این حالت شما کنترل کامل را بر روی حساب ها دارید و می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید. می‌توانید یکی از حساب ها را به ذخیره سودهای معاملاتی خود از الیمپ ترید اختصاص دهید و دیگری را برای یک استراتژی خاص معاملاتی استفاده کنید.

همینطور امکان تغییر نام حساب ها و همینطور آرشیو کردن آنها وجود دارد. توجه داشته باشید که حتما راهنمای الیمپ ترید را بخواهید و اطلاع داشته باشید که این قابلیت چندحسابه ارتباط با حساب اصلی معاملاتی شما که ID معامله گر شما را نشان می‌دهد ندارد.

شما تنها یک حساب معاملاتی اصلی می‌توانید در الیمپ ترید داشته باشید اما می‌توانید تا 5 حساب زنده مختلف را به آن متصل کنید تا برای اهداف متفاوت معاملاتی از آن بهره بگیرید.

برای باز کردن حساب های بیشتر به بخش Accounts در کابین الیمپ ترید بروید، بر روی گزینه + کلیک کنید و ارز موردنظر خود را انتخاب کنید. حالا نام حساب جدید الیمپ ترید را وارد کنید. حالا شما یک حساب جدید در اختیار دارید.

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

سوالات متداول انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade

برداشت از حساب الیمپ ترید چطور انجام می‌شود؟

برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز باید در ابتدا یک حساب برای برداشت از الیمپ ترید انتخاب کنید. سپس روی گزینه Payments و در نهایت Withdraw کلیک کنید. حالا باید مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد نمایید. فرایند درخواست برداشت در الیمپ ترید را تکمیل کنید و منتظر بمانید که برداشت توسط الیمپ ترید تایید شده و انجام شود. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان فارسی الیمپ ترید ارتباط برقرار کنید یا به سراغ تماس با پشتیبان واتساپ بروید.

حساب رمزارز الیمپ ترید چیست؟

حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید. در این زمینه راهنمای ثبت نام در سایت الیمپ ترید را می‌توانید دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

حساب دمو الیمپ ترید چیست؟

حساب دمو در الیمپ ترید در واقع یک حساب آزمایشی است که شما می‌توانید بدون ترس از دست دادن پول و ریسک، به معامله بپردازید و استراتژی های الیمپ ترید و ترفندهای معاملاتی خود را در یک محیط شبیه سازی شده معاملاتی امتحان کنید.

بهترین حساب الیمپ ترید کدام است؟

از بین دو نوع حساب زنده و حساب رمزارز USDT شما باید بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. اگر راحتی رمزارزها را می‌پسندید و علاقه‌مند هستید برای واریز و برداشت از رمزارز USDT استفاده کنید،‌ این نوع حساب پیشنهاد می‌شود. در غیر اینصورت بهتر است از حساب واقعی الیمپ ترید استفاده کنید.

حداقل واریز حساب الیمپ ترید چقدر است؟

حداقل واریز در حساب زنده الیمپ ترید 10 دلار است. همینطور توجه داشته باشید که حداقل واریز در حساب رمزارز USDT الیمپ ترید 5 USDT است. حداقل میزان معامله نیز برای هر معامله 1 دلار یا یورو در نظر گرفته شده است.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام : 00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram: https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat: https://www.aparat.com/pforex

کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتیوب Youtube : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

ایمیل: info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید

فارکس حرفه ای

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 592
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 6584
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 11882
  • کدهای اختصاصی