کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی Ú©Ù¾ÛŒ معاملات در بروکر پاکت آپشن PocketOption
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

فارکس حرفه ای

بازدید : 13
پنجشنبه 10 آذر 1401 زمان : 15:38

🔥معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن PocketOption💰

معاملات اجتماعی یا Social Trading یکی از قابلیت های منحصربفرد پلتفرم پاکت آپشن است. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می توانید از این قابلیت برای نظارت بر روند معاملاتی خود، مشاهده رتبه‌بندی ها و همینطور کپی معاملات در پاکت آپشن بهره بگیرید.

کپی معاملات پاکت آپشن به صورت کپی کردن معامله مربوط به معامله گران موفق در پلتفرم بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در حالت اتوماتیک به کپی معاملات بپردازید و از تجربیات دیگر معامله گران برتر استفاده کنید.

امکان کپی کردن معاملات یکی از بهترین قابلیت های بروکر معتبر پاکت آپشن محسوب می‌شود که به بسیاری از معامله گران تازه‌کار اجازه می‌دهد از تجربیات معامله گران حرفه‌ای استفاده کنند و بدون نیاز به تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و صرف زمان زیاد، در این پلتفرم سودآوری داشته باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله اجتماعی پاکت آپشن 💰ترفندهای معامله اجتماعی PocketOption ✨معاملات اجتماعی پاکت آپشن 💥سوشیال تریدینگ پاکت آپشن 💵نسبت کپی معاملات پاکت آپشن

برترین معامله گران در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما می‌توانید در کابین پاکت آپشن با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات اجتماعی یا Social Trading و در ادامه انتخاب علامت ستاره به بخش معاملات سودآور و همینطور معامله گران برتر بروید.

در این بخش از سایت رسمی بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید مشاهده کنید که بهترین معاملات حال حاضر از طرف چه کسانی بوده است و به چه میزان سودآوری در پاکت آپشن برای معامله گران به ارمغان آورده‌اند. این لیست در هر دقیقه دوباره به روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید به سرعت از آخرین معاملات برتر آگاه شوید.

همینطور در همان صفحه شما می‌توانید بر روی علامت جام در زیر علامت ستاره کلیک کنید تا مشاهده کنید که چه معامله گران بروکر پاکت آپشن در 24 ساعت گذشته بهترین عملکرد معاملاتی را داشته‌اند.

برای مشاهده لیست کامل رتبه‌بندی ها یا پیدا کردن یک معامله گر خاص در بروکر پاکت آپشن، در همان صفحه را به سمت پایین هدایت کنید و بر روی گزینه نشان دادن لیست کامل یا Show Full Rating کلیک کنید.

در کادری که باز می‌شود شما به راحتی می‌توایند انواع معامله گران بروکر پاکت آپشن را از طریق نام کاربری آنها یا لقبی که برای خود انتخاب کرده‌اند،‌ جستجو کنید و به معاملات آنها دسترسی پیدا کنید.

این لیست ها اهمیت بالایی دارد چون شما می‌توانید بهترین معامله گران را در آن پیدا کرده و در ادامه برای کپی معامله در پاکت آپشن از تجربه آنها استفاده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آموزش کپی معاملات در بروکر پاکت آپشن PocketOption

اگر شما در سایت بروکر پاکت آپشن قابلیت معاملات اجتماعی یا Social Trading را فعال کرده باشید، تمام معامله گرانی که شما می‌توانید معامله آنها را کپی کنید را در بخش معاملات اجتماعی می‌توانید ببینید.

اگر لیست معامله گران کپی شده شما خالی است شما به راحتی می‌توانید بر روی گزینه View Top Ranked Traders در رابط کاربری پاکت آپشن کلیک کرده و یک معامله گران را برای کپی کردن یا نظارت انتخاب کنید.

به منظور تغییر تنظیمات معامله کپی پاکت آپشن بر روی یک معامله گر در بخش معاملات اجتماعی کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود بر روی گزینه معاملات کپی یا Copy Trades کلیک کنید.

در بخش تنظیمات کپی شما می‌توانید پارامترهایی از جمله موارد زیر را تغییر دهید:

  • نسبت کپی Copy in Proportion
  • میزان موجودی توقف کپی Stop Balance
  • حداقل میزان کپی معامله
  • حداکثر میزان کپی معامله

نسبت کپی در معامله اجتماعی پاکت آپشن

قابلیت نسبت کپی یا Copy in Proportion در واقع به شما اجازه می‌دهد که در وب سایت بروکر PocketOption در هنگام کپی معاملات میزان معامله کپی را نسبت به معامله اصلی تنظیم کنید.

برای مثال اگر شما این پارامتر را بر روی گزینه 60 درصد قرار دهید، زمانی که یک معامله 100 دلاری را در پاکت آپشن ایران کپی می‌کند، در واقع معامله‌ای به ارزش 60 دلار برای شما باز می‌شود. در حالی که درصد سودآوری مشابه همان معامله اصلی خواهد بود.

بنابراین شما حتی می‌توانید معاملاتی که با مبالغ بالا انجام شده است را نیز به راحتی کپی کنید. کافی است نسبت کپی را در درصد پایینی نگه دارید تا بتوانید با سرمایه پاکت آپشن فعلی خود همان معامله را با مبلغ کمتری انجام دهید و به همان نسبت سود کنید.

میزان موجودی توقف کپی پاکت آپشن

موجودی توقف یا Stop Balance در واقع به شما اجازه می‌دهد که سطح موجودی حساب خود را برای زمانی که کپی کردن متوقف می‌شود، تنظیم کنید. به زبان ساده وقتی موجودی حساب شما از موجودی توقفی که در سایت PocketOption انتخاب می‌کند کمتر شود، کپی کردن در آن موقف خواهد شد.

با این حال توجه داشته باید که شما به راحتی می‌توانید به صورت دستی نیز در هر زمانی که بخواهید کپی کردن معاملات در پاکت آپشن را متوقف کنید و نیازی نیست حتما یک میزان Stop Balance را برای معامله کپی خود انتخاب کنید.

یک امکان دیگر وجود دارد که قبل از رسیدن موجودی حساب پاکت آپشن شما به سطح توقف، به شارژ حساب پاکت آپشن خود بپردازید و از توقف کپی معاملات از این روش جلوگیری کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله در سایت کارگزاری معتبر پاکت آپشن بدون فیلتر شکن🔥استراتژی فوق العاده پاکت آپشن💰 pocketoption فارسی ربات تریدر💥 باینری آپشن دانلود برنامه پاکت اپشن 💵

حداکثر و حداقل میزان کپی معامله پاکت آپشن

دو بخش مهم دیگر در تنظیمات معاملات کپی پس از ورود به سایت بدون فیلترشکن PocketOption وجود دارد: حداقل میزان کپی معامله و حداکثر میزان کپی معامله در پاکت آپشن.

گزینه حداقل میزان کپی معامله یا Minimum Copy Trade Amount برای شما این امکان را فراهم می‌کند که میزان حداقل معامله‌ای که در حساب بروکر پاکت آپشن شما کپی می‌شود را انتخاب کنید.

لطفا توجه داشته باشید که معامله کپی شما باید حداقل ارزش 1 دلار داشته باشد چون این میزان در واقع حداقل مبلغ معامله در پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن به شمار می‌آید.

گزینه حداکثر میزان کپی معامله یا Maximum Copy Trade Amount نیز برای شما این امکان را فراهم می‌کند که حداکثر میزان معامله‌ای که در حساب معاملاتی پاکت آپشن شما کپی می‌شود را مشخص کنید.

برای ذخیره تمام تغییرات مربوط به معامله کپی در PocketOption بر روی گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. به خاطر داشته باشید که شما تنها می‌توانید معامله اصلی مربوط به معامله گران مشخص را در پاکت آپشن کپی کنید. امکان کپی کردن یک معامله‌ کپی شده وجود ندارد.

✨تنظیمات معامله کپی پاکت آپشن توضیحات
⚡نسبت کپی Copy in Proportion درصد معامله کپی شده شما نسبت به معامله اصلی
💥میزان موجودی توقف کپی Stop Balance موجودی حداقلی که با رسیدن به آن کپی متوقف می‌شود
📉حداقل میزان کپی معامله

Minimum Copy Trade Amount

میزان حداقل معامله‌ای که در حساب بروکر پاکت آپشن شما کپی می‌شود
📈حداکثر میزان کپی معامله

Maximum Copy Trade Amount

حداکثر میزان معامله‌ای که در حساب معاملاتی پاکت آپشن شما کپی می‌شود

مثالی از کپی معامله در بروکر پاکت آپشن

فرض کنید یک کپی با تنظیمات زیر می‌خواهیم انجام دهیم:

نسبت کپی بر روی 60 درصد قرار گرفته است. یعنی معامله کپی بروکر پاکت آپشن تنها با 60 درصد از مبلغ معامله اصلی انجام می‌شود.

میزان موجودی توقف نیز بر روی 70 دلار قرار گرفته است. یعنی اگر موجودی فعلی حساب زنده پاکت آپشن شما 70 دلار یا کمتر باشد، کپی اتوماتیک پاکت آپشن متوقف خواهد شد.

حداقل میزان معامله کپی بر روی 6 دلار تنظیم شده است. این یعنی حداقل میزان معامله‌ای که از طرف حساب های پاکت آپشن شما در هنگام کپی ثبت می‌شود 6 دلار است (یا 10 دلار برای معامله اصلی با احتساب نسبت کپی 60 درصدی).

حداکثر میزان معامله فارکس پاکت آپشن نیز بر روی 75 دلار تنظیم شده است. یعنی حداکثر میزان معامله‌ای که از طرف حساب شما در هنگام کپی ثبت می‌شود 75 دلار خواهد بود.

اگر به هر دلیل معامله‌ای که انتخاب کرده‌اید، کپی نشد شما می‌توانید دلیل دقیق انجام نشدن این کار را در بخش تاریخچه پروفایل PocketOption برای معاملات اجتماعی مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که کپی معامله در پاکت آپشن با میزان سود کمتر از 1 دلار ممنوع است. اگر این قوانین پاکت آپشن را زیر پا بگذارید، ممکن است از خدمات معاملات اجتماعی در این پلتفرم منع شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

لیست معاملات کپی در پلتفرم پاکت آپشن PocketOption

پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر، در بخش معاملات اجتماعی شما می‌توانید با کلیک بر روی List of Copied Traders، لیستی کامل از معاملات کپی شده فعلی یا گذشته را مشاهده کنید.

همینطور اگر می‌خواهید کپی کردن یک معامله گر را متوقف کنید، منوی لیست معاملات کپی شده را باز کنید و در کادر باز شده یک معامله گرا را انتخاب کرده و بر روی گزینه توقف کپی کردن یا Stop Copying کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید، معاملاتی که قبل از کلیک کردن بر روی گزینه توقف کپی کردن در پاکت آپشن ثبت کرده‌اید، طبق روال قبل اجرا خواهند شد و این قابلیت باعث نمی‌شود آن معامله لغو شود.

تنظیمات معاملات اجتماعی پاکت آپشن

بخش تنظیمات معاملات اجتماعی در پروفایل پاکت آپشن دارای چندین پارامتر مختلف است که بر روی عملکرد و همینطور ظاهر این خدمات تاثیر می‌گذارد و شما می‌توانید طبق سلیقه خود این موارد را تغییر دهید.

مهمترین پارامتر قابلیت کلی فعال کردن معامله اجتماعی یا Social Trading است. با این کار شما می‌توانید معامله دیگر معامله گران در چارت های پاکت آپشن مشاهده کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر شروع به کپی معامله کسی کرده باشید، با غیرفعال کردن این گزینه، کپی فعلی معاملات لغو نخواهد شد.

گزینه دیگر در تنظیمات Add Copied Traders to Watchlist است که با آن می‌توانید در هنگام کپی کردن معامله کاربران دیگر از طریق چارت، آنها را به صورت اتوماتیک به لیست نظارت خود اضافه کنید.

همینطور اگر نمی‌خواهید دیگر معامله گران به کپی معاملات شما در سایت پاکت آپشن فارسی بپردازند، می‌توانید از گزینه مخفی کردن پروفایل یا Hide Your Profile پس از ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بهره بگیرید.

گزینه دیگر Show Only Watched Traders است که با فعال کردن آن تنها معامله گرانی که در لیست نظارت شما قرار دارد را در بخش معاملات اجتماعی PocketOption مشاهده خواهید کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله اجتماعی پاکت آپشن 💰ترفندهای معامله اجتماعی PocketOption ✨معاملات اجتماعی پاکت آپشن 💥سوشیال تریدینگ پاکت آپشن 💵نسبت کپی معاملات پاکت آپشن

سوالات متداول معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن

نحوه کپی معاملات در پاکت آپشن چگونه است؟

کپی معاملات پاکت آپشن به صورت کپی کردن معامله مربوط به معامله گران موفق در پلتفرم بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در حالت اتوماتیک به کپی معاملات بپردازید و از تجربیات دیگر معامله گران برتر استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معاملات اجتماعی در پاکت آپشن چیست؟

معاملات اجتماعی یا Social Trading یکی از قابلیت های منحصربفرد پلتفرم پاکت آپشن است. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن شما می توانید از این قابلیت برای نظارت بر روند معاملاتی خود، مشاهده رتبه‌بندی ها و همینطور کپی معاملات در پاکت آپشن بهره بگیرید.

چطور لیست بهترین معامله گران پاکت آپشن را مشاهده کنیم؟

شما می‌توانید در کابین پاکت آپشن با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات اجتماعی یا Social Trading و در ادامه انتخاب علامت ستاره به بخش معاملات سودآور و همینطور معامله گران برتر بروید. همینطور در همان صفحه شما می‌توانید بر روی علامت جام در زیر علامت ستاره کلیک کنید تا مشاهده کنید که چه معامله گران بروکر پاکت آپشن در 24 ساعت گذشته بهترین عملکرد معاملاتی را داشته‌اند.

موجودی توقف کپی معاملات پاکت آپشن چیست؟

موجودی توقف یا Stop Balance در واقع به شما اجازه می‌دهد که سطح موجودی حساب خود را برای زمانی که کپی کردن متوقف می‌شود، تنظیم کنید. به زبان ساده وقتی موجودی حساب شما از موجودی توقفی که در سایت کارگزاری PocketOption انتخاب می‌کند کمتر شود، کپی کردن در آن موقف خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نسبت کپی معامله در پاکت آپشن را چطور تنظیم کنیم؟

قابلیت نسبت کپی یا Copy in Proportion در واقع به شما اجازه می‌دهد که هنگام کپی معاملات میزان معامله کپی را نسبت به معامله اصلی تنظیم کنید. برای مثال اگر شما این پارامتر را بر روی گزینه 60 درصد قرار دهید، زمانی که یک معامله 100 دلاری را در پاکت آپشن ایران کپی می‌کند، در واقع معامله‌ای به ارزش 60 دلار برای شما باز می‌شود. در حالی که درصد سودآوری مشابه همان معامله اصلی خواهد بود.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام : 00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram: https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat: https://www.aparat.com/pforex

کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتیوب Youtube : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

ایمیل: info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید

فارکس حرفه ای

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 592
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 6627
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 11925
  • کدهای اختصاصی